Alkohol!

Dålig uppdatering. Visserligen finns det väl inte så mycket att uppdatera om :)

I lördags var jag ute. Tjohej, kryss i taket. För det är inte ofta det händer. Hade det riktigt kul. Skön stämning, go musik(på efter festen),  härligt folk och en massa god dricka! :) Var hemma vid fyra på morgonen, så måste kalla det en väldigt lyckad kväll :)

Just det ja, var ju på marknad i lördags med på dagen. Var med väldigt trevligt. Tycker om att gå på marknar, men det var dock väldigt varmt. Men men :)

I söndags så mådde jag som jag förtjänade. Eller dåligt mådde jag väl inte, men jag var väldigt trött och hade skallebank som satan. Men det var det väl värt. :) Vi spenderade hela dagen i alseda, hos Jörgens föräldrar och gjorde klart buren till kaninen. Så nu står den här hemma. Tung som satan blev den. Men lille plutt se ut att trivas iaf :) Ska måla den å så sen med bara.
 Jonathan lyckades välta en glaslampa som stod i fönstret i köket över sig igår med. Han fick ett ganska djupt så precis vid ögat. Var en mer än en cm stort, men ganska så djupt. Velade först med om vi skulle åka in med honom, men kom sen fram till att det de kommer att göra är att tvätta det och sen tejpa ihop det, för det krävdes inga stygn. Så, jag gjorde det själv istället och det blir väldigt bra. Han har som tur är inte ont där heller. Fick en del övning på att dra ihop sår när mitt snitt gick upp hur många gånger som hels efter båda förlossningarna. Kan påpeka att det är mycket lättare att göra det på någon annan än att göra det på sig själv. :)
Tog bort och tittade på det idag, å det ser väldigt fint ut :)

Nu idag så har vi varit inne å handlat. Sen hann jag inte mycket mer. Lagade mat bara sen var det dags att åka till jobbet. Å där blev det en mycket stressig kväll. Har inte varit med om en sådan kväll där under de åren som jag jobbat där. Men men, det gick ju bra iaf. Så länge man behåller lugnet och inte börjar stressa upp sig så löser det sig alltid.

Nu är jag hemma och ska strax hoppa i säng. Ska infinna mig på jobbet igen vid sju i morgon. Så tänkte försöka vara lite pigg iaf.

Ha en bra natt!

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0