Ojsan!

Såg att det var visst ett tag sedan jag skrev nu.

Vad har hänt..hmm.. vet knapt, tiden bara springer iväg.
Unde påsk helgen så var vi i Halmstad och skåne å hälsade på. Det var trevligt. Tiden går bara så himla fort, hinner inte träffa alla. Så det blev bara att vi träffade familjen denna gången. Jag och mamma körde lite moped med :) Haha, kul var det. Har inte kört moped på hur många år sedan som helst. Så det var rikigt kul :) Var min syster Alexandra som hade kört med den hem till mamma, så efter mycket övertalning fick hon oss att prova!

Jonathan har blivit sjuk igen. Inget kul det. Men men, det går väl över snart hoppas jag. Natten mellan fre-lör hade han väldigt svårt för att andas, fick sätta mej ute med honom. Stackarn. Å nu har han haft hög feber ett par dagar, hoppas det har släppt tills i morgon. Hade ju hoppet om att operationen skulle hålla honom frisk ett tag. Men icke.
Isabella är som hon brukar :) Hennes fjärde tand kom fram idag med :) Känns rätt skönt att hon inte har varit direkt med gnällig när de kommer fram. Jonatan gallskrek i dagar då hans tänder kom.

Idag har vi varit ute i trädgården å grävt där häcken ska vara. Ska bli skönt när det är klart. Men vad sten det är där. Jag höll på i nästan två timmar med att ta bort den värsta stened, kom inte längre än ca 2,5 meter. Phuu, slit göra är det. Men planerar att bli klar med det i morgon iaf.

Nehe, nu ska jag nog slänga mej i soffan en stund. Ikväll lär det bli sängen tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0