Missade helgen!

Denna helgen har med passerat nu. Har inte varit en toppen helg direkt. Både jag och Isabella har varit sjuka som bara den. Skulle ha jobbat igår med, men det blev inget med det. Å jag som vanligt får grymt dåligt samvete, framförallt när jag vet hur dåligt det var med personal. Men men, det löste sig som tur var iaf.

Jörgen och Jonathan har varit ute i trädgården å fixat lite idag. Så nu är buskarna borta och den nya jorden är pålaggd där häcken ska planteras. Skönt att det är klart, men det stör mej att jag inte kunde vara med och hjälpa till. Tvättade lakanen och hängde ut dem idag. Så det var premiär för i år, ett riktigt vår/sommar tecken. Tvätt som hängt ute och torkat luktar sååå gott. Synd bara att jag inte kan känna det nu. Men men, det lär komma fler chanser :)

Jörgen åkte till sjukhuset med Isabella ikväll. Hon hade det lite besvärligt med andningen och hon hostar som en tok. Allt gick bra iaf. Hon fick med sig lite ventilino i oral lösning hem. Ska ge henne det vid behov. Håller tummarna för att det underlättar lite.

Nehe, nu är kvällen här. Ska bli spännande å se om man får någon sömn inatt. Det päser som bara den i mig, framförallt när jag lägger mej ner. Så kan tänka mej att det inte blir någon sömn.

Ha en trevlig söndagskväll.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Vad betyder päser?

2010-04-11 @ 21:21:34
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0