De sjukas hus!

Dessa förkyldningar, usch å fy för dem. Trött på det nu. Jonathan är mer eller mindre frisk nu. Men Isabella har istället blivit sjuk, lilla pluttan, hon hostar som bara den, har feber och kan inte äta. Antagligen för att det är trångt i halsen så hon börjar bara hosta och kräker upp det igen. Som tur är så dricker hon välling iaf. Bra med näring och vätska.
Har själv blivit sjuker med. Känns som om jag hostar upp mina lungor, å har haft feber idag med, dock ingen hög, men den känns ändå. Kollade för en stund sedan igen, så för tillfället har den gått ner helt. Tacka vet jag panodil.
Så i morgon väntas det ett tio timmars pass på jobbet. Ska bli kul. Bara jag känner mej pigg så.

Idag var tanken att vi skulle fylla upp med den nya jorden, men får se. Häcken kommer ju nästa vecka, så vore skönt om vi fick på jorden idag.

Nehe, nu ska jag se om jag kan göra lite nytta här hemma idag. Gubben kommer strax hem å då är det hög tid att börja med middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0