Regn och blåst

Gryyymt tråkigt väder idag.. Hade planer på en lång runda, men antar att mina barn inte har lust att sitta i vagen i detta vädret. Kallt och trist.
Dagen blev inte riktigt som planerat. Var meningen att jag skulle vara på babymassage med min dotter Isabella idag. Men när jonathan kom upp i morse så såg han ut som hulken själv i ansiktet, helt grön av snor och hostade som bara den. Tyckte det var bättre att han var hemma ifrån dagiset. Men nu är han hur pigg som helst igen. Skönt det.

Idag händer det nog inte så mycket. Måste hitta lusten till att åka in till stan och handla lite. Men det får bli när Jörgen kommit hem ifrån jobbet.

Snart dags att fixa dagens middag. Spettafilé, potatis och dillsås.. och grönsaker så klart. Det blir nog mums..
Hade velat åka och rida idag med, men det får vänta. Imorgon så ska Jörgen på speedway, så hästen för vänta tills på torsdag.

Det var inte uppskattat av isabella att jag sitter här så det är väl bäst att jag går igen.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0