Theo döpas

Dagen började väldigt bra idag. Blev en aning stressigt timmen innan det var dags att gå till dopet. Jörgen jobbade, Jonathan och Isabella vill inte alls vara sammarbetsvilliga. Den ena skrek värre än den andra. Men det löste sig ändå. Brukar lyckas styra upp det rätt bra :)
 Dopet gick bara bra tycker jag. Theo var snäll :) Lite ledsen i kyrkan bara, men det har man ju tillåtelse att vara :) Hehe.. Thomas och Ida var duktiga med :) Ett stort tack till er båda :)

Vi fick ett par söta kort på Theo och Isabella tillsammans med! De sitter tillsammans i soffan :) Så söta.. De är helt klart trolovade :)

Ikväll är det speedway på tv. Sista, GP finalen idag :) Inte glad över att det är på tv, är glad för att det är den sista :) Hihi Visserligen tittar jag sällan på tv numera. Men ändå :)

Så för min del blir det väl att fördriva tiden med att kolla lite på datorn. Kan få mej ett gott skratt på youtube. Klipp ifrån parlamentet! Har kommit fram till att jag diggar Björn Gustavsson :)
Eller så kanske jag åker iväg och besöker någon.

Idag så var de och hämtade en ny häst till stallet :) Vet inte vad det är för någon, men det var en hingst iaf :) Tänkte åka upp och kolla läget i morgon. Kanske blir en liten ridtur med :)

Nähe, dags att göra lite nytta igen kanske. Fixa pyjamas på Jonathan och få honom i säng. Han bör vara väldigt trött nu då han inte har sovit någonting idag utan bara busat :)

Kramar!!!


Isabella och Theo! Theo är så stilig :) Och Isabella är söt i sin klänning :)

Smile :)

Isabella är så söt på denna bilden! Hon tycker om att bada :)


Kommentarer
Postat av: Daniela

Isabella är sååå söt, och så jäkla lik storebror. Sen har hon ett jäkligt fint namn med. ;)

2009-10-17 @ 19:34:52
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Ida

Såå söta våra barn är. snyggat i Skede:)

2009-10-18 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0