Städ inne, städ ute och Wii =)

Dagen började med dammsugaren och dammtrasan! Så nu känns det rent och fint här hemma igen! men skulle väl tro att dammsugaren och golvmoppen åker fram igen i morgon! Vill ha det rent :)

V fick lite ordning på höst städet ute idag med. Altanen är klar, utemöblerna är undanplockade. När man plockar undan det så känns det verkligen att vintern är på väg! Så snart är den riktiga kylan här. Längtar faktiskt till första advent nu. Tycker det är så mysigt att plocka fram ljusstakarna och lyssna på lite julmusik! :) Helst så ska ju den första snön komma då med! Men jag skulle tro att den kommer hit innan dess. Just nu är den ju inte långt bort, ca 4 mil.. Dags att damma av Jonathans pulka snart då :)

På eftermiddagen gick vi hem till Thomas och Ida. Vi blev bjudna på smörgåstårta och kaffe :) Det tackar vi hjärtligt för :) Det hela slutade med att jag och Ida åkte hem till mej och hämtade spel till Wii.. Trevlig trevligt var det! Thomas fick in klämmen mot slutet och lyckades vinna ett par ggr :) Tjohoo till dej :) För idas del krävs det liiiite mer träning...hehe, men det tar sej där med :) Ida satt med Theo och jag med Isabella när vi körde tillsamman, en varsin kontroll i handen, Ida på gas och broms, jag på styrning att skjuta :) Annorlunda sätt att spela på men det slutade bra! Team work :)
 Jonathan sov ingenting under dagen vilket gjorde att han somnade i vagnen innan vi ens hann utanför deras tomt :) När vi väl kom hem och pyjamasen kom på honom så var han klarvaken igen. Det är vad jag kallar powernap :) Det tar ju knappt fem min att gå hem :) Men nu har det varit lugnt på hans rum en stund så skulle väl tro att han har gått i däck :) Isabella däremot, hon är på g igen. Som alla de senaste kvällarna. Det finns inget som gör henne riktigt nöjd. Men men, hon somnar med så småning om!

Nu är det dags för soffan och en pirog!

Natti natt!!!



Jonathan var såå trött när vi kom hem :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha ja jag behöver verkligen träna har försökt lite ikväll men jag blir alltid sist:) lilla gubben så trött han va! kram kram

2009-10-18 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0