Önsketänkande

Igår var en ganska så lugn dag. Städade av lite hemma (dammsugade, torkade golven och städade toaletterna). Känns skönt att ha det fixat. Ida och The kom på besök med.
Hade planer på att åka och rida igår med, men klockan blev för mycket så det blev inget med det. Hade tänkt åkt idag med, men är såå trött. Hade velat lägga mej för natten nu, men kanske är en aning för tidigt och sen tror jag inte att barnen klarar sej själva heller :) Så jag får nog allt hålla mej vaken ett tag till! Det är ju Grey´s Anatomi ikväll med, och det får man INTE missa :)

Igår så fick Isabella prova sin gåstol lite :) Hon tyckte nog det var spännande, för hon lugnade sig när hon hamnade i den :) Fick ju såklart inte sitta där så länge, få ju tänka på lilla ryggen :) Men det dröjer nog inte länge förns hono har full fart i den :) Sen börjar det igen med ömma hälar när hon kommer i full fart bakom en :) Ska bli kul.. (inte ont i hälarna kanske).

Idag var jag och Isabella inne på öppnaförskolan och sjöng lite :) Det var trevligt. Skönt att komma hemmifrån lite ibland :) Väl hemma igen så var det dags att elda, kallt var det.. 19 grader. Sen hämtade jag hem Jonathan. Hade tänkt att han inte skulle sova något på dagen hemma idag, men han var så trött att han däckade i soffan :) Gick inte att väcka honom igen :)

Nu har vi precis ätit lite middag. Köttbullar (eller något som skulle likna det iaf), potatis, sås och grönsaker :)  Det var smaskigt. Så nu är man lagom mätt och dåsig!

Ida, Thomas och Theo kommer på besök nu. Så bäst att jag avslutar här :)

Hejsvejs!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0