Nisse.. :)

Idag stod det städ på schemat igen.. Ibland känns det som om jag inte gör något annat här hemma än att städa.. Hmm..
Annars så har dagen varit ganska så lugn. Varit inne och handlat en sväng nu på kvällen å så. Gick förbi jordnötterna, salta jordnötter.. kom på att det har jag inte ätit på mååånga år, så tänkte prova en liten påse.. har nu ätit ett par stycken, och jag kan säga, att de ljuger verkligen inte när de skrver att de är saltade.. Har nog hävt i mej en liter vatten nu : )

Missade att skriva igår om vad jag menade med önsketänkande! Jo, jag pratade med mamma och hon lyckades nästan övertala mej om att åka ner till halmstad nu resten av veckan. eller ja, tills lördag iaf, för på söndag är det dags för kalas igen.. Men efter att jag funderat ett tag så beslöt jag mej för att det var bättre att vänta lite. Vi ska ju åka till G-kås nu om ett par veckor med och bensinen är ju inte den billigaste. Sen sa vi att mamma skulle komma hit till oss istället.. så när jag ringde henne på eftermiddagen så var det ingen som svarade, och då blev det önsketänkande ifrån min sida att hon var på väg hit.. men så var det inte :( Tyvärr, får ta det en annan gång. Men jag hoppas snart på att åka ner och hälsa på familj och vänner. Får ordna ett schema så jag hinner träffa alla :) Får ju inte missa pappsen och de andra i skåne heller.. :)

Jaha.. Jag och Rebecca åkte upp till stallet nu ikväll med. Jag ville se den "nya" hästen. En liten sötis var det, en liten Nisse :) Haha, tycker väl inte direkt att det var ett hästnamn kanske, men ganska gulligt ändå :) Det är nog en pigg liten rackare. En hings.. Kan bli skojj :)

Nu vet jag att det är någon som vill att jag ska komma till soffan en stund. Så det är väl bäst att lyda :)

Ha det bäst!!

Herrå

 


Isabella provade Jonathans stol i köket :)

Lilla Nisse.. En liten sötis :)

Busan visade verkligen sin bästa sida idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0