Mörka skogar...Inte bra!!!

Idag är det kallt, väldigt kallt....eller ja, tre minus iaf.. med det är kallt, å ändå är det bara början.
Idag har varit en ganska så lugn dag. har varit trötter. Jonathan och Isabella har inte varit på det bästa humöret heller. Allmän trötthet idag tror jag. Men nu känner jag mej pigg...så dags när kvällen är här. Men det var nog ridturen som äntligen blev av idag som gjorde susen :) Kallt var det visserligen.. Och hästskrället ville inte alls som jag/vi ville. Så jäkla tjurig. Hade vi inte varit två så hade det inte funkat att rida henne idag. Jag funderar på att hyra en egen häst. Ska bara diskutera detta med min kära sambo som lär gå i taket då. Men men, vi får se.. Blir nog inte förns till våren ändå. Men Jörgen kommer att sätta sej emot detta, det hör jag på honom nu direkt när jag nämnde det. Suck.. alltid likadant.. men han ska säker under sommaren gå på speedway flera ggr som kostar bra mycket mer.. Jaja.. strunt samma. Ridningen idag, jag och Rebecca kom nog iväg lite sent, eller så var det bara så att det blev mörkare fortare än vad vi trodde.. För jag kan låva en sak.. När det är mörkt och när man då är mitt i en tät skog, då blir det VÄLDIGT mörkt.. När Rebecca satt upp på hästen så gick jag bedvid och höll henne i foten :) haha.. tycker inte om mörka skogar.. Men det gick bra.. Vi blev inte jagade av några grisar eller av några andra djur. Vi blev inte heller skjutna av jägarna nu när älgjakten har dragit igång :)

Nu är det nog dags att dega i soffan framför tv en stund och låta tröttheten smyga sej på igen..

Ha det gött!!!



Här är lilla busan när hon knaprar på en morot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0