Målar dag!

Idag så slipade jag det sista. Och städa upp i rummet. Sen fick jag resten av dagen jaga slipdamm i huset. Men nu är det klart iaf.

Ikväll så målade jag första omgången i garderoberna och Jörgen tog fönstret. :) Det blev väldigt flammigt i garderoberna, Jörgen han envisades om att måla med lackfärg i dem. Den färgen som skulle vara på garderobsdörrarna bara. Men men, så det blir att måla en gång till i morgon plus att jag ska grundmåla väggarna.
Var inne och köpte färg idag. Blev två stycker jätte fina rosa färger :) Kanske bytar rum med Isabella sen ;)

Nä, nu måste jag försöka skrubba bort färgen ifrån fingrarna, det börjar att svida :(

natti natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0