Kyligt värre...

Jaha ja.. Dagen blev inte riktigt som planerat.. men när blir den det igentligen ?? Har iaf lyckats med en sak som jag länge har tänkt jag skulle göra... rensa och damma ur i min garderob..Hurra!!! Nu är det klart..

 Tänkte att vi skulle vara duktiga och gå ut å fixa i trädgården.. Det gjorde vi med.. I typ en haltimme.. Sen blev det för jäkla kallt.. så, det är fortfarande inte färdigt.. tänkte göra ett nytt försök till helgen :)

I morgon bär det av till Jönköping. Jonathan ska till ögonläkaren (rutin undersökning pga att han är prematur), sen ska han även göra ett ultraljud av sitt hjärta (även det en rutin undersökning då han hade ett blåsljud när han föddes).

Det är ganska så skönt att Jörgen verkligen börjar anstränga sej lite. Verkar som om han tar till sig av det jag säger till honom nu. Mer än innan iaf. Verkar som om han har förstått allvaret i det jag säger. Önskar bara att han tog det lite lugnare med alla "våra" planer några år framåt. (alltså, han planerar för fullt om vad vi ska göra om typ 2-5 år) Jag vet ju fortfarande inte hur det kommer bli och när han då planerar på det sättet så blir jag lite "instängd", eller vad man nu ska kalla det. Jag måste få lite tid att tänka klart å så. Vill inte göra något förhastat. Vi har ju dock två barn tillsammans, hus, bil.. hmm.. rubbet.. Men hade vi inte haft barn tillsammans så är jag gasnka så övertygad om att jag hade varit tillbaka på hemmaplan. Only time will tell...

Dåligt samvete, skulle ha åkt till busan (hästen) idag.. Men det blev inte. Och i morgon så verkar det inte bli tid till det heller. Men på torsdag.. så jäkla :) I morgon får det bli ett pass på min cross trainer istället.. Idag är jag för lat för det..

Nähe, nu är det dags för soffan en sväng, sedan vidare in i sängen..

Natti natt 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det var på tiden att du skaffade dig en blogg så att jag kan hålla koll på vad som händer hos dig när du bor alldeles för långt härifrån. :)

2009-10-13 @ 21:35:13
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0