Jaha ja..

I morse var Jonathan trött, jag med för den delen. Han ville inte alls vakna. Men efter en stund kel och gos i soffan så piggnade han till. Gjorde han klar för dagis sen och lämnade honom där.
när jag var hemma igen så fixade jag med tvätten lite. Sen var det dags för Isabella att vakna och äta lite med. Sen har vi legat och gosat tillsammans tills det var dags att hämta hem Jonathan igen.

Har mått väldigt konstigt under dagen. Haft en väldigt jobbig huvudvärk igen. Börjar fundera på om man kanske skulle kolla upp det. Får se. Krävs en del för att jag ska ta mej till läkaren. Men men.

Hade velat gå och lägga mej nu, men det finns en del som måste fixas först. Ska hänga upp lite tvätt och få bukt på Jonathan. Satt och grisade vi matbordet nu, så mamma blev arg på honom. Fy på honom.

Nä, dags att göra lite nytta. Sen är det nog dags att försöka lindra det hela med ett par panodil och lite vila.

hejsvej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0