Wii fit+

Hallå där!
Idag så har det städats och tvättats. Tvättade även täckena och kuddarna idag, så nu kommer det bli extra gosigt att krypa ner i sängen. Ny duschad med, så det ger ett extra pluss i kanten :)

Jörgen jobbade idag med. Men när han kom hem så åkte jag och handlade hem lite så vi kunde baka pepparkakor :) Jag och Jonathan gjorde det tillsammans och det tyckte han om :) Han var så glad för han fick en egen liten kavel :) Verkligen småsaker som kan glädja de små :) Kul!

På kvällen så bestämde vi oss för att skaffa Wii fit+. Så Jörgen åkte in och köpte det. Det får blir vår gemensamma julklapp till varandra i år :) Den kostar ju lite tyvärr. Men men.
Har provat den nu i ett par timmar. Kul är det! Så det är verkligen tummen upp för det. Och som det verkar nu, och som det känns i kroppen så ger det bra träning :) Finns en massa olika saker att göra, och brädan ser till så att man inte kan fuska, därav blir det ju att man gör alla övningar och spel rätt :) Kommer att göra ett andra utlåtande om det hela längre fram när jag provat det mer. Men nu har jag ju då två roliga tränings grejer att pyssla med hemma! Trivs väldigt bra med min cross trainer och med Wii!

Lilla Isabella har visst svårt att komma till ro ikväll :( Hon har varit tyst nu i ca 20 min. Så hoppas på att hon har somnat ordentligt nu. Inte riktigt likt henne, för hon brukar ju somna vid 8-9 tiden. Men nu har hon varit vaken till halv tolv då. Men men, man kan ju inte alltid sova bra :)

Jörgen har helt klart fastnat vid spelet :) Sitter och väntar på att han ska in i duschen så vi kan hoppa i säng :)

Nu ska jag dra mej iaf.

Natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0