Vaknade av panik!

Inatt så vaknade jag vid halv fyra i ren panik. Trodde jag hade försovit mej. Fick kolla flera ggr på klockan och övertala mej själv om att det inte var med. Hmm, hatar när det blir så. Men, jag försov mej inte. Kom i god tid till jobbet så jag kunde njuta av en god kopp kaffe :) Gick bra att jobba, var lite orolig över hur det skulle gå bara, för det var på en avdelning som jag knappt känner till och jag känner inte personalen något vidare där heller. Men det gick bra. Men trivs så klart bäst på övervåningen :)

När jag kom hem så bytade jag bara om och åkte till hästen. Var kul idag med, vi hittade en ny runda som vi kunde rida. Helt perfekt var den, inte för lång och inte för kort :) Har inte haft någon runda som varit så där lagom innan :) Så det var kul. Hästarna var en aning piggare idag med vilket gör att det blir ännu roligare. Funderar på att bli busans fodervärd till våren med :) Får se hur det blir. Annars så lutar det visst åt att Ida ska fixa någon annan som är det på deltid typ, vilken kommer betyda att jag och Rebecca inte kommer kunna rida när vi vill kanske. Utan då blir det bestämda dagar istället. Men vi får se vad som händer. Kanske skaffar mej en egen häst istället :)

När jag kom hem efter ridningen så kom Thomas, Ida och lilla Theo hit på en kopp kaffe. :) Annars så har jag inte hunnit med så mycket. Tvättar nu, så får vänta på den maskinen, det blev visst tvättat två ggr. Lilla Jonathan tyckte visst att det behövdes.. Hmm..

Ska strax gosa ner mej i soffan. Hostan och halsont kommer smygandes tillbaka igen nu. Har varit helt okej under dagen, fast i morse när jag vaknade så mådde jag pyton. Verkar som om det kommer igen nu. Men det brukar väl vara värst på morgonen och kvällen.

Imorgon bitti bär det av till tandläkaren. Usch, hatar att lägga pengarna på det. Men men, det är ju ganska så nödvändigt ändå.

Så nu säger jag godnatt! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0