"Ullared Morgan"

Denna dagen har med varit bra. Har visserligen varit väldigt trött, men det flöt på bra hela dagen :)

Har inte gjort specielt mycket, tvättat, diskat, det vanliga typ. I morgon blir det att handla och att dra fram dammsugaren här hemma.
Vi ska fira mej och Jörgen nu på fredag, fredag den 13:e.. det bådar ju gott :) Tänkte att jag skulle göra en smörgåstårta, någon som har ett bra tisp eller recept på det ?? Har googlat runt en del, men hittar inget som jag blir sugen på. Får väl använda fantasin annars och hitta på något "eget".

Vi fick lite trevligt sällskap idag med. Thomas, Ida och Theo kom. Blev en kopp kaffe och lite prat. Alltid trevligt med lite sällskap !

Hehe, tittade på "ullared" nu när det var. Haha, vilken typ den där Morgan eller vad han nu hette som jobbar på lagret är! Det kryper i kroppen på mej när jag ser honom. Såååå dryyyg!!! Stackare, nästan lite synd om honom ju.. Man ska visserligen inte dömma någon, men herregud.. undrar vad han tänker när han ser sej själv på TV nu! Tyvärr är han nog en av dem som är väldigt ensam här. Väldigt ensam. Som sagt, lite synd är det om honom. Men såg ni, det stack ut hår ur näsan på honom, minst en cm :) Liiite ansträngningar kan man väl ändå göra :) Haha.. Jaja, strunt samma.
Å sen den andra man får följa nu. 35 000 kr på en vecka ????? Heeelt sjukt! Fattar det inte. Vad fan köper man då? En pryl från var hylla eller ?? Helt otroligt. Får köra extra rundor fram och tillbaka ifrån skåna bara för att få hem allt!! Nää, det kommer jag nog inte att förstå mej på. Tycker vi brukar känna oss väldigt nöjda när vi åker dit, det brukar gå på ca 5000 kr när vi åker innan jul. Då handlas det mycket julklappar med. tycker det är mycket pengar, visst vi får ju mycket för det. Men 35 000kr på en vecka?? Nä, helt sjukt. Jag skulle inte ens hitta saker att köpa där för den summan. Men men...
 
Vi ska faktiskt åka dit nu till helgen. Bävar lite för det. Har hört folk som berättat som varit där nu nydligen, de har fått stå i kö i ett par timmar. Det är ju självklart sjukt mycket folk där inne då. Tycker det är liiite jobbigt när det är för mycket folk inne. Men men, jag ska dit iaf. Blir nog att vi åker på söndagen, får hålla tummarna att det inte är några köer in då.

Nu ska jag mysa lite med Jörgen i soffan, innan han somnar. Kan kanske redan vara försent :)

Natti med er!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag var där i lördags, det var två timmars kö för att komma in, men vi smet in genom personalingången eftersom Alex kände en som jobbade. :)

2009-11-10 @ 10:51:46
URL: http://danielamedettl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0