"This is it"

Vaknade upp med en fruktansvärd huvudvärk idag. Var grymt trött, trots att jag sovit hela natten. Kom dock i säng lite sent igår, så kanske vara det som är boven i det hela. Men trots tröttheten så har jag inte kunnat sitta still, har varit så rastlös. Hade inte direkt något att göra hemma heller, tvättade och städade hemma igår. Så, jag och Isabella åkte in till stan en sväng. Köpte lite presenter till Jörgen, han fyller ju år i morgon :) Får hoppas att han blir nöjd med de sakerna som han får, men det tror jag nog.

Annars har det väl inte hänt allt för mycket. Jonathan hann nog inte ens vara hemma i två min efter att jag hämtade honom på dagis, sen somnade han i soffan. Hmm.. hade kunnat gå ut en sväng då ju så kunde han sova i vagnen. Vill helst inte att han ska sova nu på eftermiddagen eftersom att det är så svårt att få honom i säng på kvällarna. Men men, det hade inte gått att hålla honom vaken idag.

Ikväll så blir det bio. Ska för första gången gå på bio själv. Kanske rätt trist, men vadå, man ska ju inte direkt sitta och prata med varandra under filmen, så det blir nog bra iaf. Tror inte att det är någon här som vill se på den ändå, Jörgen är inte specielt intresserad, men han hade ju följt med, det vet jag. Men på detta sättet så slipper vi ordna med barnvakt. Ska se Michael Jackson´s "This is it". Ska bli kul.. King of pop :)

Dags att plocka undan lite här nu innan det är dags att sätta igång med middagen. Idag så blir det lasange.. Mums

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0