Tandläkaren!

Dagen började med ett besök hos tandläkaren. Har jämrat mej över detta eftersom jag tycker det är så sjukt onödigt dyrt. Men man ska ju vara noga med sina besök, annars kan det längre fram bli jäkligt dyrt. Men jag är frisk i munnen, inga tandtroll hittade :) Har ett pytte, pytte litet hål i ena visdomstanden, men det är så litet att det inte behövs göras något med det. Det har inte blivit större på flera år så :) Känns skönt det. Men hos sa till mej att om det är så att kan börjar få några känningar om det så drar de ut tanden. Å det är jag verkligen INTE sugen på att göra! Har hört skräckhistorier om att dra ut visdomständerna. Fast jag är ju lite udda, så jag gillar bedövningssprutan :) Haha, jag är knäpp, vet det. Har dragit ut fem tänder när jag var yngre. Var livrädd första gången, med de andra gångerna så nästan såg jag fram emot det :) Haha, tycker själv det är knäppt. Men denna tanden skrämmer mej en aning. Så den får sitta där den sitter. Men dyrt det blev det inte iaf. 40 kr :) Tyckte det var ett alldeles lagom pris :) Man får visst något avdrag ifrån försäkringskassan på en viss summa en gång om året. En bra sak som Fredrik har ordnat. Wow!

Sen var jag på läkarbesök med Isabella idag med. Det gick bra, hon följer sin kurva! Duktig tjej. Sen hem å hämtade Jonathan. Dagen sprang på i sin dagliga ordning. Nu sover båda barnen och jag har tränat och duschat så nu är det dags för sängen för min del. Väntar bara på att det sista i brasan ska brinna upp, så får vä diska Isabellas flaskor undertiden. 

Natti natti

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0