Party!!

Jaha, har visst inte skrivit något här på ett tag nu.
 Men kan informera om att rummet nu är färdigt. Eller, vi ska byta lite lister med bara, men annars så är det färdigt. Känns väldigt skönt. Det blev bra, jag är nöjd med det iaf. Rosa blev det då som sagt :) Två fina rosa färger. Kommer en bil på rummet sen. Orkar inte nu. Är trötter idag. Fy. Hade Thomas och Ida, Jimmy och Dolly här igår. Bjöd på lite mat och lite dricka. Tror dock att det för min del blev en aning för mycket.. hehe :) Men kul hade jag. Trevligt! Tänker alltid samma sak dagen efter, aaldrig mer.. synd att det ska vara så.. Känns nästan som om man blir straffad för att man har trevligt :) Usch nä, jag avskyr dagen efter!

Ska försöka få i mig lite mat nu. Sen duscha och göra mej klar. Dags för kalas igen idag. Jörgens pappa har fyllt år. Vi var på kalas hos Rebecca i fredags med! Hon fyllde 18! Grattis vännen!!! :) Oj oj, den dagen då man gjorde det kommer man ihåg. Hehe.. kul :)

Nähe... hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0