Nu kommer helgen igen :)

Så nu var denna veckan med snart gjord. Börjar dra ihop sej till jul nu. Dags för pynt i helgen :) Blir nog på lördag här hemma. Funderar på att baka pepparkakor och lussekatter med Jonathan :) Det tycker han nog är kul.
Vi hade tänkt att åka och bada i badhuset i morgon. Får väl se hur det blir. Om vi hittar någon som kan tänka sej att passa min lilla flicka, underlättar ju om hon inte är med :) Får bli liite större först.

Imorse så mådde jag ganska så dåligt, men som tur var blev det bättre längre in på dagen :) Å nu, när kvällen är kommen så känner jag mej pigg. Så typiskt när jag hade behövs gå å sova. Tror det var träningen och duschen som piggade upp en del.

Jonathan fick var upp länge idag. Ville ha lite mys stund med honom ikväll, plus att han som två timmar innan idag, så det hade varit lögn att få honom att somna vid klockan sju. Så nu har jag precis varit å lagt honom, verkar som om han somnar.

Har lite planer på att åka ner till halmstad efter nyår med. Själv, hem till ett par "gamla" vänner. Vänner från den goa tiden :) Ska bli kul. Ser fram emot det. Ska bara klaffa en en helg där det passar oss alla med och när jag kan känna mej helt oberoende av ekonomin. :) Då blir det ännu roligare :)

Verkar inte vara så mycket att se på tvn ikväll. Får ta och fixa med tvätten istället, innan det är dags för sängen.

Natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0