Något fel!

Jaha, idag blev det samma sak på morgonen. Fast denna gången hade jag inte glömt att ställa klockan, men när den ringde första gången på morgonen så råkade jag stänga av istället, annars brukar jag snoza typ tio min. Men nej, det blev att flyga upp ur sängen idag med. Visserligen så hann inte klockan bli lika mycket idag, men ändå. Jonathan kom i tid till dagiset ändå.

Igår kväll var jag så jäkla trött, la mej och somnade vid klockan nio. Brukar inte lägga mej så tidigt, men igår var det skönt. Får se hur det blir ikväll, känner mej inte så piggelin idag heller. Men jag har iaf varit inne i stan och handlat. Skönt att handla på morgonen när det inte är så mycket folk.
Var tänkt att jag skulle åka till jobbet idag ju, men det blev inget med det. Var en i personalen som var sjuk, så väntar tills hon är frisk igen. Ville ju så gärna se Isabella :) Blir väl nästa vecka istället då.
Så nu ska jag passa på att vila huvudet innan Isabella vaknar till igen och innan busungen kommer hem :)

Läste med att de stoppar vaccin i cannada pga biverkningarna. Stod att det var 5ggr värre än vad de trodde att det skulle bli. Jaja, så är det!

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0