Måndag!

Jaha, då har en ny vecka börjat igen. Inne på de vanliga rutinerna med. Jörgen jobbar dag så nu börjar vardagen bli sig lik igen. Men jag hoppas verkligen att han inom kort får börja jobba tvåskift igen. Känns som om han är hemma mer då. Visserligen är han inte det, men det känns så iaf :) Eller jo, varannan fredag är ha nju ledig :) Det är skönt.

Inatt var jag uppe en sväng och hörde på toan när jag gick på ett ställe å det lät som om det var en massa vatten under golvmattan. Fick ju lite smått panik då. Låg och jämrade mej över detta större delen av natten, så det blev inte så mycket sömn. Plus att jag väckte Jörgen. Vilket trevligt uppvaknande. JÖRGEN!! VI har en vattenläcka på toan, vid duschen!!! Haha, stackare. Men det visade sej vara ett falskt alarm! Så det tackar vi Thomas för! Tack tack! Var bara duschlisten på golvet som var lite lös typ, så där under var det vatten. När man då går brevid den så låter det som om det bubblar vatten.. typ.. jag å förklara :) haha. Men det var ju som sagt inte så farligt!!

Annars idag så har jag väl inte gjort något specielt. Ida och Theo var här en sväng i förmiddags, tog en kopp kaffe å tjötade lite :)

Har tränat med Wii. Haft träningsvärk som faaan. Men gjorde lite Yoga övningar så lättade det en del :) Fick sträcka ut på sej! Hmm.. undra om man kan växa en cm eller två? Haha.. låter nästan så när de förklarar i "spelet"!
Annars så har jag städat lite här hemma. Men det syns ju så klart inte nu, så det lär nog bli ett tag med dammsugaren och med moppen i morgon med! Har en hel hög med tvätt att sortrera med, orkade inte med det idag. Så jag ska nog lyckas hålla mej sysselsatt i morgon!

Nehe, nu ska jag röja lite i köket, sen lutar det nog åt sängen!

Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0