Kräk över matbordet :(

När Jonathan kom och väckte mej i morse strax efter klockan sex så var jag helt slut. Haft svårt för att sova i natt, så jäkla ont i halsen. Är väldigt svullen i halsen, är om i hela kroppen, spängande huvudvärk, frossa, lock för öronen.. hmm.. tror visst att jag åkte på förkyldningen ändå. Trodde jag skulle slippa det, men attans så fel jag hade det.

Men jag kom iaf iväg och red idag. Känns skönt det. Men var trött kan jag säga, så tungt som det var idag har jag inte varit med om innan. Men men, nu är det gjort iaf och kul var det :) Vi kom iväg lite senare än planerat, eller till stallet kom vi iväg  tid till, men där var några och tittade på busan och sen så ville Linnea rida en sväng med innan vi kom iväg. Men det gick bra iaf. Blev verkligen terräng idag. Låg nersågade träd över vägen där vi skulle rida, så vi fick hoppa av och vandra in i tät skog för att ta oss framåt. =)

Sen hem och duschade, fixade middagen och åt. Det slutade ju väldigt trevligt. Lilla Jonathan spydde rätt ut över bordet. Hmm, inte trevligt alls. Men men, vad gör man. Var ju bara att ta tag i det.

Så nu ska jag sätta igång tvätten sen blir det soffan en stund för min del, är helt slut. Har egentligen lite mer städ kvar idag, torka golven, men det får vara tills i morgon. Orakar verkligen inte.

Ska komma isäng tidigt ikväll med, jobba i morgon :)

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jobbigt att han kräktes och vilken tur att vi inte gick så nära han när vi va borta med spelet vill verklgen inte åka på magsjuka nu när vi precis håller på att bli av med förkylningen som har pågått i flera veckor nu. Hoppas ni blir bättre snart hela familjen. Kram

2009-11-21 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0