Isabellas fotografering!

Idag var det dags. Har sett fram emot att lilla Bella skulle fotografera, är så kul när man får bilderna sen =) Jag trodde att det inte skulle vara några problem med att få henne att skratta. Hehe, så fel jag hade. Eller skrattade gjorde hon, dock vid fel tillfälle :) Men det blir nog fina kort iaf! Hon ville absolut inte sitta i stolen. Sätter man henne så så sträcker hon på sej och vrider och vänder sej så hon blir liggandes i stället :) Lilla busungen. Vi fick många härliga skratt där inne iaf :) Gick inte att låta bli. Vi bokade även ett nytt datum för nästa fotografering i Maj. Likabra att göra det, lätt att tiden bara springer iväg annars, den gjorde ju tyvärr det med Jonathan. Men men. Lätt att vara efterklok :)

Vi passade på att handla lite med när vi ändå var i stan. Skönt att ha det gjort. Hade tänkt ta en promenad idag, men vädret gör mej inte specielt sugen. Regnar å är ruggigt. Fryser här inne, så tror inte saken blir bättre av att gå ut i detta då. Men vi får väl se. Börjar visst blåsaupp en del nu med.

Tänkte förbereda middagen, men kan inte bestämma mej för vad jag ska göra. Hmm, men det lutar nog mest åt att det blir kyckling. Gott gott.

Nehe, nu ska jag tända brasan och hoppas på att sluta frysa.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0