Ingen Julskyltning

Missade att skriva igår att vi fick lite problem med vår torktumlare igår. Slutade med många liter vatten över hela golvet. Det var mindre kul. Felet var att det hade kommit in en massa ludd i ett litet litet tömmningshål. Tyckte att tumlaren lät lite konsitg när den var igång, å när jag gick för att kolla och öppnade luckan till det ena filtret så bara forsade det ut vatten. Men nu är det åtgärdat igen, så allt funkar som det ska :)

Idag började jag dagen med ett träningspass med Wii fit. Kul kul. Blev en timme iaf :) Inte illa det. Å det kändes :) Preics så det ska vara.

Skulle åkt in på Julskyltningen, men det blev inget. Tog en promenad och stannade till hos Thomas och Ida på en kopp kaffe :) Fick se hur sing star funkade med :) Verkar kul, om man bara vågar ta sej ton med :) Hehe, får göra det nästa gång. Men mitt största problem där är att hinna läsa texten.. Hm. Hade ju underlättat om man hann med den :) Får väl göra en vild chansning annars på vad där står :)
 Det slutade iaf med att de förljde med hem så bjöd vi dem på lite middag, kaffe och våra hembakta pepparkakor :) De provade på Wii fit med. Å vad jag förstod så tyckte de det var kul :) Så det lär nog bli fler ggr. Tyvärr hann de inte stanna så länge, men som sagt, det finns ju fler dagar :)

Nu ska jag köra igång tvättmaskinen, å sen mysa med lilla Bella innan hon ska sova :) Hoppas på att det ska gå bättre idag.

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0