huvudet exploderar!!!

Usch, idag så ville jag verkligen inte gå upp ur sängen. Vilken huvudvärk, frossa och ömhet i hela kroppen. Hade dessutom glömt att ställa larmet på klockan igårkväll, så vi vaknade försent, så det blev stress på morgonen med. Det är något jag verkligen inte tycker om. På morgongen vill jag kunna ta det lungt så man vaknat till ordentligt. Men men, så blev det inte idag. Eller, Jörgen han var så snäll att jag fick gå och lägga mej igen en stund. Var skönt det, för idag har jag varit allt annat än pigg.

Har fått en del gjort iaf, bytat och tvättat lakanen i sängarna. Rensat och sorterat blan alla papper. Från 6 pärmar till 3 :) Tycker det var bra jobbat. Fan va man samlar på sej, alla möjliga onödiga papper. Men nu är det bättre ordning på det iaf. Städade ur kyskåpet idag med. Har tänkt göra det ett tag nu, så äntligen blev det av. Rensade även ur i några lådor i köket med. Så nu är det nog bara att puttsa fönsterna kvar, å det blir väl till helgen skulle jag tro. Dags att få upp tomtarna ju. Inte klokt vad fort tiden går. Var inte alls längesedan vi satte upp dem ju.. hmm?

Är något som inte stämmer i kroppen just nu tror jag. Har börjat samla på mej en massa västska. Jobbigt är det. Händerna oh fingrarna är som bollar och det bara stramar i dem. Å fötterna fick jag knappt i mina sandaler innan, trots att jag i vanligfall skulle kunna ha en storlek mindre i dem. Hoppas det släpper snart. Men det har väl med förkyldningen att göra kan jag tänka mej.

Tänkte träna nu på min cross trainer. Fixade fem min, sen kändes det som om huvidet höll på att explodera, så jag får nog tyvärr skippa det idag. Hoppas på att det känns bättre i morgon. Då blir det fullrulle med. Ska iväg och handla direkt när jag lämnat Jonathan på dagis i morgon, sen ska jag och Isabella iväg till mitt jobb och hälsa på. Måste skriva på ett papper om deligation, rätt måste ju vara rätt. Ska hälsa på en avdeling med oh ta en kaffe. De ville se Isabella igen. Hon var en liten, liten plutt sist :)

Sen ska jag hem och sträda å greja. Så dagen lär gå imorgon med. Hoppas bara på att må bättre som sagt.

Nä, nu ska jag kolla lite på tv innan jag kryper ner i sängen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0