Humörsvägningar!

Återigen en dag då man inte skulle ha gått upp! Eller, jo, dagen började ju bra. Men sen när ciggen var slut så var det inte så kul. Tänkte jag skulle lyckas sluta röka utan något hjälpmedel. Men det går inte. Står inte ut med mej själv. Blir på så fruktansvärt dåligt humör och kan inte sluta tänka på ciggaretter. Hjälper inte att jag håller mej sysselsatt hela tiden, de är ändå där i tankarna, konstant, hela tiden. Så nu ikväll köpte jag mej nya. Det får bli apoteket i morgon och skaffa mej plåster. Det har hjälpt mej innan. Vill verkligen sluta nu. Men det ska inte gå ut över de som finns runt om mej. Hade väl igentligen behövt stänga in mej själv i en vecka åtmistånde, så det värsta försvinner. Men men, det går inte. Så, det blir ett nytt försök nu när detta paketet är tomt!

Var ute på en härlig promenad innan. Var dock lite kallt, måste inskaffa en mössa, sen så får halsduken åka på med vid nästa runda. Brr.. Blev en lång, varm härlig dusch när jag kom in igen. Så nu börjar jag tina upp. Ska ta mej en frukt nu och se om det finns något vettigt att se på tv.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0