Helt underbart!

Rekomenderar This is it till alla MJ fans! Grymt var det. Var helt underbart att kolla på han på bio nu, kan bara tänka mej hur mäktiga hans konserter har varit ich hur dessa 50 sista skulle varit. Usch vad jag ångar mej att jag inte varit och kollat på honom när chansen har funnits där. Fy på mej själv, det kommer alltid att reta mej. Men men. Kan ju säga att man inte kunde tro att han var 50 år, han rörde sig och sjöng precis så som Michael alltid har gjort! Sina moves hade inte förändrats :) Skulle lätt kunna gå och se den igen. Får hoppas att den kommer att släppas på DVD senare, då ska den helt klart få pryda min hylla! Den absolut första cd skivan som jag köpte var med honom, History, en dubbel cd, i guld :) Den finns fortfarande kvar i sin hylla, är dock välspelad så kanske borde skaffa mej en ny!

Jaha, nu har jag upplyst er om detta, dags att dra mej till sängen nu!

Natti med er!

R.I.P Michael!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0