Grey´s

Nu har jag inhandlat alls som behövs till smörgåstårtan, hoppas jag iaf. Brukar vara duktig på att glömma något, men det löser sej säkert. Har ingen större lust att handla en gång till.

Ikväll är det Grey´s Anatomy som gäller!!! Missa inte det! =)

Har bestämt mej för att börja på friskis och svettis med. Börjar på tisdag kväll. På ett "start" program. Har provat en gång innan, och då gillade jag det inte. Det passade inte mej. Tycker med om att jobba med lösa vikter, som bodypump. Ska börja med det sen igen. Vill bara få upp konditionen en aning först. Komma igång lite. Men sen så :) Hade velat hitta någon som vill träna bodupump med, alltid roligare när man är två :)

Nähe, nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag slå mej ner i en härlig fotölj och titta på mitt favortiprogram :) kan tänka mej att det blir sängen efter det.

Så natti med er!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0