Grattis till mej! Och Isabella så klart :)

Då var man ett år äldre nu då. Kan väl inte påstå att det känns något specielt mer än att det verkligen är ett tecken på att tiden går fort. Känns inte som om det var alls längesedan jag fyllde. Så det året har verkligen gårr fort. Lilla Isabella blev sex månader idag med :) Å det halvåret har verkligen gått fort. Dagen då hon föddes, åtminstonde precis innan förlossningen kommer jag ihåg som om det vore igår. Sjukt att det redan har gått ett halvår. Så för sex månader sedan, vid 09:18 föddes min lilla flicka :) Vid klockan 23:00 fick jag se henne första gången :) Hon var så pytte liten :) Det är lite lustigt att Jonathan är med född kl 09:18. =) Tycker det är lite lustigt, det finns ju många minuter på ett dygn, men lilla Bella lyckades pricka in samma tid som Brorsan! :)

Idag så hade vi besök av en besiktningsman. Rätt bra att de kommer med jämna mellanrum och kolla igenom allt. Och vi var helt godkända. Eller, vi skulle skaffa ett droppskydd under diskmaskinen bara. Det har vi vetat om hela tiden, men det har bara runnit ut i sanden. Annars så var allt helt okej. En liten uppmaning om att tvättstugan snart behöver åtgärdas, vilket vi ska göra med.

Annars idag så har jag verkligen lagt all min tid på barnen. Busat och myst med dem hela dagen. La städ och tvätt åt sidan idag. Kändes skönt att bara få vara med dem en hel dag. Bortsätt ifrån att Jonathan var på dagis då, men när han kom hem så. Fick ett snabb besök av Rebecca idag med. Trevligt trevligt. Planerade in att rida i helgen, å det ser jag fram emot :)

De ringde ifrån jobbet idag med och ville att jag skulle jobba på söndag. Ska bli kul, dock så är det på en avdelning där jag inte har varit så specielt mycket, men det ska nog gå bra ändå. Hoppas på att få lite mer jobba. Behöver spara på mina mamma dagar. Kan tänka mej att de säkert ringer runt jul och nyår. Brukar vara så iaf :)

Tack till alla ni som gratulerat mej idag med! Det blev jag glad för. Telen och mobilen har verkligen gått på högvarv :)

Nu är det bekräftat att pappa med familj inte kommer komma till oss vid jul. Känns lite tråkigt. Men vi ses ju ändå, åker ju ner till dem någon gång därrunt med. Ser jag med fram emot. Sen har jag planer på att åka ner själv några dagar med barnen med så jag kan träffa lite "gammla" vänner. Hoppas att de har lite tid över :)

Så nu är kvällen kommen igen. Verkar som om barnen har somnat nu. Möjligt att Isabella vaknar till en gång till bara. Får väl se. Hoppas på att hon fortsätter att sova, för själv är jag så trött att jag snart ser dubbelt. Tänkte gå och göra mej redo för sängen. Men det blir nog dock soffan jag lägger mej i. Känns så tomt att lägga sej i sängen när Jörgen inte är där. Bör hålla mej vaken till klockan tolv lär jag nog inte lyckas med idag.

I morgon ska vi in och fotografera Isabella. Ska bli kul! Det blir säkert fina kort. Får hoppas att hon får fram ett leende med, men det brukar inte vara några problem :) Det är en glad liten tjej!

Nähe gott folk. Nu stänger jag ner här.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0