Grattis Jörgen!

Dagen började med att jag försov mej. Skulle upp vid halv sju men missade att ställa klockan. Så Jonathan kom in och väckte mej vid halv åtta. Han börjar ju på dagiset klockan åtta, men inte hela världen om man blir lite sen dit. Lämade honom vid klockan halv nio iaf. Var meningen att jag skulle åkt in till kärnhuset idag på sångstund med Isabella, men det hann jag inte. Var tvungen att elda lite här hemma då det var kallt! Var iaf på BVS idag med Isabella. 5320g vägde hon nu! Börjar ju bli stora tjejen :) Hon fick även två sprutor idag med. Usch, tycker inte om det, men men. Hon blev ganska ledsen när de spruatde in det, men sen gick det lätt att trösta henne som tur var. Hann med en snabbis fika på öppnaförskolan med.

Ida och Theo kom med en stund hem efteråt med och tog en kopp kaffe.
Efter de åkt hem igen så åkte dammsugaren fram här hemma och en maskin tvätt till åkte igång.
Jörgen fyller år idag, så jag fixade lite tacos idag och gjorde det lite mysigt och bakade hans favoritkaka, en kladdkaka med vispgrädde :)

Så det var min dag det. Nu ska jag plocka undan lite här hemma och försöka få Jonathan att sluta gnälla, han tycks inte vara på sitt bästa humör ikväll.
Sen så blir det självklart Grey´s anatomi ikväll.. Missa inte det !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0