Cross trainer

Älskar min lilla maskin. Verkligen. Har dock inte haft specielt mycket kontakt med den det senaste året, dammat av den typ. Men nu så. 30 min blev det idag, trots en sprängande huvudvärk. Så känner mej väldigt nöjd. Blev dock väldigt pigg, hmm.. typiskt när det börjar bli dags för sängen snart. Men men, kanske inte är något att rekomendera då att träna senare på kvällarna. Men vad gör man, det får bli när det finns tid för det, så det passar mej bäst när barnen har somat. Min kondition har helt klart förbättrats sen jag skaffade mej den där. Då fick jag knappt luft efter tio min träning, nu var jag knappt anfådd efter 30 min. Så mina promenader och ridningen har ju helt klart lönat sej.

Blev bestämt nu att jag ska rida i morgon förmiddag! :) Ska bli kul. Hålla tummarna för att det är uppehåll med regnet bara. Mindre kul när det regnar. Vädret visade att det skulle vara "fint" i morgon, men det är längesedan jag slutade lita på det.

Nähe, ska se om det finns något att se på TV ikväll. Tror knappast det. Blir nog att jag är uppe tills Jörgen kommer hem ifrån jobbet idag (23:50) Om jag inte skulle bli akut trött och däcka i soffan förståss.

Natti natti med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0