Bara ett kalas till återstår i år!

Nu är det näst intill över. Har väl inte direkt något emot kalas, men när det blir runt ca 10 st på en och en halv månads tid, då känns det som om det blivit för mycket. Vi hade mitt och Jörgens kalas här hemma igår. Det gick bra och var så trevligt som det kan vara. Så nu återstår det bara ett till i december, precis efter jul. Sen är det över. Visserligen är det tre stycken till som fyller år i år, men bara en av dem som kommer fira, och det är kära svärmor det! Men allt gick bra igår iaf.
 Jörgen jobbar igen idag, trist att vara själv en dag till, men men.. det känns bra när lönen kommer iaf :)
Ikväll så ska vi lämna Jonathan hos sin farmor och farfar, han ska sova där tills på söndag. Vi ska ju åka till ullared i morgon, så för att slippa dra upp Jonathan vid klockan fem på morgonen så är det bättre att han sover där. Så vi ska bara lämna Isabella där i morgon vid klockan sex, hon är ju lite lättare på morgonen. Skönt att komma iväg tidigt så man kommer hem i tid med. Hoppas på att det inte är allt för mycket folk är där i morgon, tycker det är så trist att gå där då. Så, håll er borta i morgen, gekås är mitt :)

Nehe, nu ska jag fixa med något här hemma. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den.
Sen när Jörgen har kommit hem så ska jag iväg och rida med Rebecca, ska bli kul :) Gallopera i skogen, det ser jag fram emot :)

Hej svej

Just det, smörgåstårtan blev bra. Kommer visserligen göra vissa ändringar till nästa gång så blir det ännu bättre :) Men den var helt klart uppskattad iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0