Ville inte gå upp

Då var det morgon igen. När jag vaknade idag så ville jag verkligen inte gå upp. Var så tröt. Men nu är jag uppe, så lika bra att komma igång med allt då. En maskin tvätt har jag fått igång, så nu ska jag fixa lite att äta till oss. Sen hinner jag nog inte med så mycket mer idag. Ska åka till jobbet sen vid klockan ett å jobbar till halv tio.
 Det blir sängen direkt när jag kommer hem ikväll för i morgon bli det en lång dag. Ska lämna Jonathan på dagis vid klockan sju, sen ska jag och Isabella åka iväg direkt å kommer inte hem någon gång förns ¨på eftermiddagen. Men det ska bli kul iaf :)

Näh, dags att fixa klart allt här hemma nu så hinner jag kanske sitta och dega en liten stund innan det är dags för jobbet :)

Ha det så bra!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ida fredriksson

Hej gumman vad ska du åka Isabella åka imorgon? kram

2009-12-06 @ 14:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0