Var är Isabella, titt ut!

Jaha ja. Har varit inne på öppnaförskolan en sväng idag. Var sångstund. Skönt att komma hemifrån ett par timmar. Hämtade hem Jonathan på dagis å nu har han somnat i soffan. Stackar, hör hur han kämpar med många andetag. Jag hoppas för han skull att de kommer operera bort polypen på honom och att de skrapar halsmandlarna. Han snarkar som bara den. Hör att det är jobbigt för honom. Så vi får väl se vad läkaren säger när vi ska dit.

Försöker att ta det lungt här hemma nu. Men vissa saker måste jag fixa. Middagen ska snart göras. Ska jobba ikväll. Dags för julbord för de anställda, så då får vikarierna gå in. Vill med på julbord ju. Hmm..
De rinde innan idag med om fler tider att jobba. Kul! Lite extra pengar ju. Alltid skojj med det. Trivs bra där med.

Nee, nu vill inte min lilla Bella leka själv längre, så bäst att jag går till henne. Dags att väcka Jonathan nu med så att Jörgen har en chans att få honom i säng ikväll.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0