Till mina syskon!

Jag saknar er. Så otroligt mycket! Det gör så ont i mej att inte kunna träffa er så mycket. Tänker på er väldigt, väldigt ofta. Jag önskar så enormt mycket att vi kunde träffas oftare. Saknar er. Gråter ofta när jag tänker på er. Framförallt Idah, Alexandra och Amanda. Om jag inte hade flyttat ifrån Halmstad så hade kanske saker å ting kunnat vara så mycket annorlunda. Man ska inte tänka så, för då hade jag inte haft mina två gullegrisar. Men jag önskar att jag på något sett kunde få Jörgen att vilja flytta till Halmstad igen. Men det går inte, han vill inte :(
 Blir så ledsen ibland när jag hör andra berätta att de  träffat sina syskon typ. Att de umgås med varandra, hittar på saker, eller bara ta det lungt oh träffas. Är självklart glad för alla deras skull, men jag önskar så innerligt att jag med kunde göra det. Vill med ha min familj här runt mig. Det är ensamt detta, otroligt ensamt.

Jag älskar er, allihopa. Väldigt mycket. Det som gör mej otroligt ledsen är att jag knappt känner er längre. Inte någon av er alla sju. Alla har förändrats och utvecklats så mycket för var gång jag träffar er. :( Det gör mej ledsen. Jag vill känna er, utan och innan. Jag vill vara en del av erat liv, en stor del. Jag vill ha er nära mej.

Å halmstad tjejerna, ni har fått gå igenom så mycket. Mycket mer än vad man ska behöva göra, framförallt för att vara i de åldrarna som ni är i. Jag önskar att jag hade kunnat vara där och hjälpa er på något sett. Jag hoppas att allt kommer att lösa sig på det bästa sätter för er alla. Ni är alla fina och väldigt duktiga tjejer. Om ni bara vill så kan ni, antagligen mycket mer än ni tror. Det gäller bara att vilja. Ni ska aldrig ge upp. Ni kommer att klara er fint! Det vet jag. Älskar er tjejer. Saknar er!

Tänker ta hit er tre sen när ni har lov i sommar, å ska hålla kvar er här i minst en vecka. Vi ska hitta på saker och bara umgås och ha kul. Prata med varandra. Vi ska mysa! Å få vara riktiga syskon!
Usch så ledsen jag blir! Saknar er! Vill får vara hos er.

Var rädda om er nu! Vi ses snart! 

Älskar er otroligt mycket. Ni har en stor plats i mitt hjärta!

Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Daniela

Så fint du skriver om dina syskon. Jag är säker på att de saknar dig lika mycket som du saknar dem. men jag hoppas att du vet att du också har vänner här som saknar dig jättemycket, som jag t.ex. :)

2009-12-14 @ 21:44:26
URL: http://danielamedettl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack Daniela! Ja då, så klart jag vet det! Saknar dej med vännen. Massor :)

2009-12-15 @ 13:25:30
Postat av: Amanda

ja älskar dej så otroligt mycket <3 Önskar att ni kunde bott granne med oss!Allt skulle varit mycket bättre :( men du vill ha jörgen o din familj o då blire nt så lätt. han vill nt :( o ni är en sån sjukt söt familj :( Du betyder allt för mej sis <3

2009-12-19 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0