Taco kväll!

Idag skulle min syster Idah kommit till oss. Men tyvärr blev det inte så eftersom hon var sjuk stackarn. En jobbig förkyldning, det är aldrig kul och man brukar inte vara så specielt pigg då. Men jag hoppas att du frisknar till snart Idah, så du är pigg över julen. Väntar på att du kan komma hit sen efter nyår istället då. :) Älskar dej.

Vi försöker komma fram till när vi ska åka ner till Halmstad med, men vi lyckas aldrig bestämma oss. Väntar på svar ifrån jobbet om jag ska jobba eller inte nästa helg, så vi får se. Saknar hela min familj, så jag hoppas inte att det dröjer allt för läge till iaf.

Var inne i stan innan idag och handlade lite. Köpte mej en gran med :) Täta och fina var de verkligen här i år. Vi brukar köpa kungsgranen (grå granen, silvergran) men det gjorde vi inte i år, utan det blev en vanlig rödgran. Ångrar mej dock en del, men men, så nästa år blir det nog mi favoritgran igen tror jag :) Den är visserligen ca 300 kr dyrare, men det kan det väl vara värt ?

Vid fem tiden idag så kom Thomas, Ida och Theo hit. Bjöd på Tacos. Sen spelade vi lite på Wii fit med. En trevlig kväll blev det. Men nu är jag så trött att ögonen går i kors, så skulle tro att det snart blir sägen för min del, om jag inte hinner däcka i soffan!

Så natti med er. ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0