Sova på golvet ?

Blää vilken tråkig dag. Vill göra något, men jag orkar inte. Vill vara pigg ju. Sängen är inte ens bäddad än, å är den inte det vid denna tiden, då är det illa. Hade planerat att städa idag, å fixa med tvätten, rensa bland Jonathans leksaker. Men ingenting har blivit gjort. Hmm..får ta mej i kragen nu tror jag!

Men jag är visst inte den enda som är trött. Isabella har nu sovit i två timmar. Inte likt henne. Hade ju kunnat passa på att göra en massa här under den tiden då, men som sakt, orkar inte.
Å Jonathan var trött som bara den när han kom hem med. Lekte med honom å så, men han ville bara sova. Så nu har han gått i däck på golvet. Haha, han är så söt. Ska snart ta och väcka honom igen. Annars blir det inte lätt att få honom i säng ikväll. Igår somnade han inte förns efter klockan tio. Så det är svårt att veta hur man ska göra. Han är så trött när han varit på dagis. Känns ju elakt att tvinga honom att vara vaken då, samtidigt som man vet vilket bråk det blir på kvällen när han ska sova. Hmm..

Nä, nu måste jag se till att gå och göra någon nytta. Känns inte bra att bara sitta och titta på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0