pulka och godis

Igår så var vi ute och åkte lite pulka med Jonathan! Han tyckte det var väldigt kul. Både jag och han såg ut som snögubbar när vi kom hem. När han åkte själv så svängde hans pulka typ så han åkte ner i ett dike och välte, med ansiktet före ner i snön :) Stackare, men han tyckte att det var kul iallafall! Sen välte pulkan för mej en gång med så jag rullade ner den sista biten i backen, så var helt snötäckt sen :) Men vi hade det trevligt. Kunde inte vara ute för länge bara, för det var kallt. När vi kom in igen så satte jag igång med mera julgodis. Så nu är två hyllor fyllda i kylskåpet med massa godis! Ska göra två saker till bara, men det får bli i morgon det. Vi ska ge bort en hel del, därför jag har gjort så mycket. Det brukar ju vara uppskattat! Tomten måste ju få en del med sej med när han har varit här :)
Mös i soffan igår med, såg på en film. Den var riktigt bra, men samtidigt väldigt jobbig att se på. Barnsoldater, usch, tycker det är riktigt hämskt. Men men, filmen var som sagt bra iaf.

Idag så var det väldigt kallt, brr.. Hålla sej inne. Har eldat som bara den, men så fort jag slutar så springer graderna ner här inne igen, så får väl nöja mej med 20 grader tills ikväll.
Har varit duktig och rensat i skåpen i köket med. Känns skönt att ha gjort det nu, tog sin lilla stund.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej klar, ska jobba ikväll. Så middagen ska fixas å så innan det är dags.

Ha en trevlig dag/kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0