Lucia och snö!

Igår var det lite Lucia firande på dagis. Det var mysigt och de var så duktiga och fina allihopa! Efter lusse tåget så bjöds det på lite fika. Väldigt mysigt. Vi gjorde dock ett litet, litet misstag. Typ alla hade ju tagit på tomtekläderna utanpå ytterkläderna utom vi. =) Så typiskt. Hade inte en tanke på det. Å väl där så var det för sent, hade behövt en storlek större Det var lite extra juligt och mysigt när det låg lite vitt på marken med! :) Perfekt tajming.

Idag så snöar det på ganska så bra. Hade behövt skotta garage uppfarten, men det får vänta tills jag kommer hem ikväll. Ska jobba idag. Kul att jobba, men lite synd att stå ombytt å klar för att köra när Jörgen kommer hem bara. Blir ett snabbt hej och hejdå. Han är ju hemma vid 20 över fyra och jag börjar vid halv fem. Med tanke på att det är lite halt med så kan ju Jörgen bli lite senare med, så är rädd för att jag kan komma några minuter för sent till jobbet, å det tycker jag inte om. Men men, inte så mycket val ju.

Idag så har jag fixat med mina Julkort. Hade ingen lust att åka och köpa frimärken till dem bara, så får göra det i morgon. Sista dagen att skika dem på då med.

Nehe, nu ska jag ta fram fisken ur frysen så den hinner tina lite. Idag blir det spätta filé. Mums, det tycker jag om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0