kvällen är kommen

å det är skönt. Nu är jag trött och lite till.

Haft besök av Ida och Theo idag. Thomas kom med en stund med.
Har varit så där väldigt pigg idag å rastlös, fram till lite senare på eftermiddagen, efter att vi ätit  middag, sen blev jag hur trött som hels. Men men, lyckades orka med 1 och en halv timmes träning med, så det känns bra iaf.

Nu ska jag bara vänta på att min maskin tvätt blir klar så jag kan krypa ner i min renbäddade säng. Gött ska det bli.

I morgon är det jobba som gäller. Jobbar kväll. Känns lite ruttet att missa Idol finalen när jag sett i stortsätt alla andra fredags finaler. Men men, Jörgen får väl spela in det, annars går det ju i repris med. Men kan hända att den kanalen kommer vara igång på jobbet i morgon med, så man hör lite när man springer förbi :)

Sov så gott! Natti natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0