Köttbullar

Idag vaknade min kära dotter kvart i sex. Det var inte överdrivet uppskattat kan jag säga. Sen har hon sovit ca i timme sammanlagt under dagen och nu vill hon inte söva när kvällen är här. Hmm, kan inte förstå hur hon orkar. Jag är iaf en aning trött nu.

Jörgen jobbade idag, så vi mötte honom i stan vid tolv när han slutade och handlade lite. Ekade mer eller mindre i kylskåpet. Kollade upp priser på granarna med, så det blir väl att vi inhandlar den i veckan med, innan de finaste granarna försvinner.

När vi kom hem så satte jag igång med köttbullarna till julen. Skönt att ha det gjort nu, det tog sin lilla stund. Men nu är det klart iaf. När jag var färdig med dem så kom Ida, Thomas och Theo på besök en stund. Tog en kopp kaffe. Efter det var det hög tid att sätta igång med middagen, potatisgratäng och fläskfilé blev det idag. Mums! Var dock så hungrig när maten väl var färdig så jag tror nog att jag åt lite för mycket. Men men, så kan det bli ibland.

Har tränat idag, med Wii fit. Kändes skönt. Har träningsvärk. Men det är väl bara bra antar jag, då har man ju gjort något :) Så nu har jag precis tagit mej en varm och skönt dusch. Så nu blir det mys i soffan med en film och älskling.

Min syster Amanda fyller 13 år idag med! Oj oj, tonåring redan. Hur gick det till ? Men grattis gumman, älskar dej massor!!! Min moster fyller också år idag, så grattis igen till dej med! Hoppas dagen har varit bra för er båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0