Klar för operation!

Vår lilla tripp till Eksjö igår gick bra. Jonathan hade ju ett läkarbesök på öra, näsa och hals mottagningen. Så nu är det bestämt att han ska få operationen. Skrapa ner mandlarna i halsen och ta bort polypen bakom näsan. Känns skönt! Han kommer nog att vara så mycket piggare efter det. Sova ordentligt och kunna andas "normalt". Känns en aning jobbigt bara att han ska sövas. Men men, det kommer att gå bra iaf. Det var en väntetid på operationen på ca tre månader, så än är det ju inte aktuellt.
Fik köpt en del julklappar igår med, så nu är det typ bara fem stycken kvar ungefär. Känns skönt det. Å dem ska jag fixa nästa vecka var det tänkt.

Idag så ska jag försöka ta mej i kragen och städa här hemma, sen ska jag jobba i eftermiddag och kväll. Mår inte så bra bara. Vi har åkt på en ny förkyldning igen. Jörgen mådde inte alls bra här hemma igår, låg på soffan större delen av eftermiddagen och kvällen. Men ändå gick han till jobbet idag, envis som han är. På mej har den inte brutit ut än, men det är på gång. Tråkigt att det ska komma nu vid jul bara. Men det är ju som vanligt då, brukar vara lite sjuk över jul och nyår. Får väl hoppas på att det går över. Jonathan och Isabella är en del snuviga med, annars så verkar det inte vara någon fara med dem. Skönt det, å hoppas att det håller sej så med.

Nä, nu får jag ta tag i städningen så att jag hinner med det jag ska.

Ha en mysig fredagskväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0