Julfest!

Idag så bar det av till öppnaförskolan på julfest med Isabella. Mycket trevligt var det. Blev en del folk där, men ändå inte så mycket som vad jag trodde att det skulle bli. Men som sagt, trevligt var det. Till fika blev det ju såklart tomtegröt och skingsmörgås :) Och en kopp kaffe på det. Inte dumt alls. Det blev min frukost :)

Sen efter det bar det av till Maxi, köpte frimärken till julkorten så jag fick iväg dem. Ute i sista minuten kan man säga :) Men nu är de på väg iaf!
Sen åkte vi vidare till jobbet för att fixa mina papper med deligationen. Rätt ska ju vara rätt! Så nu kan jag fortsätta ge medicin och sprutor utan att behöva tänka på det :)

Väl hemma igen så hämtade jag Jonathan. Han hade med haft julfest idag. Tomten kom på besök till dagiset och de dansade runt granen! Han hade haft det kul, var så himla glad när jag hämtade honom :)

Timmarna har sprungit iväg idag. Slog in julklapparna när middagen var avklarad. Sen tvättades det och badade barnen!
Å nu har jag precis tränat och duschat.

Snart dags att krypa till sängs, för i morgon ska vi upp vid klockan fem, sen blir det en heldag i Jönköping. Jonathan har ett läkarbesök där. Ska köpa lite julklappar i morgon med och leta efter skor till mej och Jonathan. De skorna som vi köpte till honom för ett tag sedan var helt värdelösa. Stod att de skulla vara vattentäta. Men nej, det var de inte. Har blir jätte blöt om fötterna. Så nu ska vi hitta ett par nya åt honom!

Nehe. Natti med er!

 


Mums, fingret är gott :) Här är hon på öppnaförskolan!


Isabella och Theo! Så söta såå ! :)

Haha.. detta måste ja vara den härligaste minen :) Skrattar gott när jag ser bilden.

Mammas lilla älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0