Hallå där!

Idag så ville jag bara vara hemma och ta det lungt. Men när jag satte  mej ner och tog det lungt så blev jag grymt rastlös, så åkte in till öppnaförskolan med Isabella istället :) Det var trevligt! Ibland är det skönt att bara vara hemma och göra ingenting, men samtidigt kan det vara skönt att komma hemifrån en stund och "skjuta" upp alla måsten hemma. 
 Har försökt att ta det lungt annars idag, men jag ät tydligen inte så bra på det. Hmm.. har gjort allt som stod på dagens lista iaf. Så nu är det bara träningen kvar. Ska hoppa upp på min cross trainer nu i 30 min iaf. Bättre än inget :) Kanske blir något pass med Wii fit med. Jörgen håller på med det nu, så får se vad som hinns med. Å lilla Isabella verkar inte vilja sova ikväll heller. Hoppas hon somnar snart.

Igår så gjorde jag lite julgodis. Kola :) Gäller att gömma dem väl för Jörgen, men svårt att göra det när de helst ska stå i kylskåpet. hmm.. kanske blir att jag gör en laddning till sen. De är goda och väldigt uppskattade :) Ska försöka hinna göra olika sorter innan jul med. I helgen så har jag iaf planerat att göra köttbullarna. Ska bli skönt att ha det gjort sen.

Nä, nu är det dags att dra sej så jag hinner med innan det är dags för sängen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0