Fika på stan!

Huvudvärken har släppt nu. Tack för det! Hoppas att den håller sej där med, lååång borta.
Dagen har varit bra. Ida och Theo var här en sväng i förmiddags. Tog en kopp kaffe och tvättade en maskin tvätt till dem för det hade blivigt något form av stopp i deras system. Tråkigt när det blir så.

Ringde och bokade tid hos fotografen idag med så vi kunde komma och välja ut våra kort på Isabella. Lilla sötnosen! Hon är så fin. Tycker det är svårt att välja ut kort, men jag känner mej nöjd. Köpte ett extra kort med :) Men jag och barnen hämtade iaf upp Jörgen när han slutade vid ett och åkte å fixade korten. Sen gick vi en sväng på stan, så längesedan vi gjorde det. Köpte nya vantar, mössor å sådant till barnen. :) Till Isabella hittade jag ett par jätte söta små skor :) Ska lägga in en bild på dem här sen!
Sen gik vi och tog en fika tillsammans. Men längesedan vi gjorde det, så det var mysigt :)
Till sist så brottades vi med halva Vetlanda på Maxi, mindre kul kanske. Men det är ju nödvändgit.

Så nu ska jag strax krypa ner i sängen. Ska jobba i morgon, delad tur. Usch, känns lite tungt just nu. Är ju inte van vid att behöva gå upp vid den tiden. Men men, lika bra att vänja sej, ska upp vid klockan fem på måndag.

Nähe. Sov så gott mina vänner! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0