En ny vecka, igen!

Hmm.. vart tar tiden vägen ? Den bara springer iväg. Jaja, men då är det ju snart sommar igen :) Å den längtar jag verkligen till. Har en hel sommar att ta igen med tanke på att hela förra sommaren inte riktigt blev som man hade tänkt sej.

Har jobbat hela helgen. Har kännts bra, å Jörgen har fått känna på lite mer hur det är att vara själv med båda banen :) Det är bara nyttigt för honom, och för barnen. :) Det har funkat jätte bra, så det är skönt det. Har väl inte tvivlat på att det skulle göra det heller visserligen, han är ju pappa till dem så självklart fixar han det utan problem. Har en i Jörgens släkt som säger så här, "mamma tar hand om barnen, när hon inte är där så sitter pappan barnvakt" Ett uttryck som jag hatar. Hur kan man sitta barnvakt åt sina egna barn ?? Fattar inte riktigt det. Så nu då, när jag har jobbat. Kan man se det som att jag har lämnat bort barnen då ? Haha, nej. De var med sin pappa! Synd bara att personen ifråga inte kan fatta detta, när jag sagt ifrån ett antal ggr om det. Grrr..blir sur för det!

Idag var jag och Isabella i Jönköping. Var uppe tidigt idag, vid fem tiden ungefär. Jörgen åkte till jobbet och jag lämnade Jonathan på dagis lite innan klockan sju, sen åkte jag och Bella. Hon skulle göra ett ultraljud av hjärtat. Hon var snäll, eller ja, hon blev snäll när hon flick flaskan i munnen :) För det är verkligen inte kul att bara ligga still på rygg, men med flaskan så hjälpte det :) Allt gick bara bra. Tyvärr hade inte "hålet" växt igen sedan förra besöket. Vilket de trodde att de skulle ha gjort nu. Men det kommer det att göra så småningom, hoppas jag. Väntar på beskedet ifrån hennes läkare.
 Efter det besöket tog jag och Bella en liten tur till IKEA med. Var skönt att gå där och titta lite när det inte var specielt mycket folk. Så det var mysigt. Å Isabella var jätte snäll hela tiden, somnade när vi körde dit och somnade när vi körde hem. :) Jag med nästan, på vägen dit. hmm..inte bra. Men jag ringde till min kära lilla farmor och pratade med henne den sista biten :)
Inte bra att köra bil när man är trött, inte ett dugg. Men men, allt gick bara bra iaf :)

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Tagit det lite lungt. Tråkigt nog blir det ju mer att göra i morgon istället. Ska köra en storstädning här hemma i morgon med allt som det innebär. Har en del tvätt att komma ikapp med också, så jag är nog minsann sysselsatt i morgon med :) Känner mej ganska trött nu, så det är nog snart dags för sängen för min del. Ska ta ett litet pass på min cross trainer nu å sen en dusch. Sen ska jag gosa med kudden.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0