Blää för huvudvärk!

Denna dagen ha varit seg som bara den. Brukar gå fort annars, men inte idag! En sådan dag då man inte skulle har gått upp ur sängen är det. Har så fruktansvärt ont i huvudet. Men men, hoppas det är bättre i morgon. Hade tänkt åka in till öppna förskolan med båda barnen i morgon, men får se hur det är och känns i morgon.

Fick veta en kul sak idag med! Men det avslöjar jag inte vad det är förns det är dags :) Hihi!

Hade tänkt göra köttbullarna till jul i helgen, men nu ska jag jobba hela helgen, så det får bli en annan dag, hmm.. vet inte när bara, det är så bycket bokat nu innan julen. Men men, det löser sej nog.

Nu ska jag ta min arga lilla Bella. Hon vill inte alls sova ikväll, är på ett riktigt hemskt humör. Men men, jag älskar henne ändå :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0